Analisi di u Meccanismu Internu Affettendu a Vita di Batterie Lithium-ion

宽屏圆柱电芯

Batterie di lithium-ioncunvertisce l'energia chimica in energia elettrica per mezu di reazzione chimica normale.In teoria, a reazione chì si trova in a bateria hè a reazione di oxidazione-riduzzione trà l'elettrodi pusitivi è negativi.Sicondu sta reazzione, a deintercalation di ioni pò generà currente, cusì lithium A cuncentrazione di ioni di solitu ùn cambia micca.In ogni casu, in u ciculu di a bateria attuale, in più di a reazione nurmale di ioni di litiu, parechje riazzioni laterali saranu, cum'è a furmazione è a crescita di film SEI, è a descomposizione di l'elettroliti.Qualchese reazzione chì pò pruduce o cunsumà ioni di litiu disturbarà l'equilibriu internu di a bateria.Quandu u equilibriu hè cambiatu, avarà un impattu seriu nantu à a bateria.I fatturi internu di a bateria chì causanu a diminuzione di a capacità è a vita di a bateria di lithium-ion sò i seguenti: 1. U cambiamentu di u materiale di l'elettrodu pusitivu.2. L'elettrolitu hè decompostu.3. A furmazione è a crescita di film SEI.4. A furmazione di dendrite di lithium.5. L'influenza di ingredienti inattivi.

U mecanismu di fallimentu internu dibatterie di lithiumhè soprattuttu causatu da a furmazione di dendrites di lithium, cambiamenti in u materiale di cathode è a descomposizione di l'elettroliti.Frà elli, a furmazione di dendrites di litiu pò facilmente causà cortu circuiti è pruvucarà una fuga termica di ucellula di batterie.Causà a batteria per splode.

In l'analisi finale, a ricerca di fallimentu di e batterie di lithium hè di studià i modi è i miccanismi di fallimentu di a bateria, ottimisà a bateria è migliurà a sicurità di a bateria.Dunque, a ricerca di fallimentu di a batteria ùn pò micca solu avè un significatu di guida impurtante per a produzzione è u funziunamentu attuale, ma hà ancu un significatu vitale per migliurà a vita di a batteria, a sicurezza è l'affidabilità di i veiculi elettrici, è riduce u costu di i veiculi elettrici.


Tempu di Postu: Nov-08-2021