L'effettu di a carica rapida nantu à l'elettrodu pusitivu di a batteria di lithium

2_-_AKE_Montage宽屏

L'applicazione di batterie di lithium-ionhà migliuratu assai u stilu di vita di e persone. Tuttavia, cù u rapidu sviluppu di a sucietà muderna, a ghjente esige una velocità di carica più alta è più alta, cusì a ricerca nantu à a carica rapida di e batterie di lithium-ion hè estremamente impurtante. Questa alta densità di energiabatteria di lithium-ionA tecnulugia di ricarica rapida hà una larga prospettiva di applicazione in i dispositi elettronici mobili, l'arnesi elettrichi d'alta putenza è i veiculi elettrici. Tuttavia, l'attuale ricerca di carica rapida hè stata impedita da parechji ostaculi, cum'è l'evoluzione di lithium in u latu di l'elettrodu negativu. Per migliurà a prestazione di carica rapida di e batterie di lithium-ion, duvemu capisce cumplettamente i cambiamenti in i materiali di l'elettrodi durante i prucessi pusitivi è negativi.

Ricertamenti, u Dr Tanvir R. Tanim da i Stati Uniti hà publicatu documenti di ricerca in relazione. Questu articulu combina l'analisi elettrochimica, i mudelli di fallimentu è a carattarizazione dopu a prova per studià l'effetti di a carica rapida (XFC) nantu à i materiali di catodi à scale multiple. I campioni sperimentali includenu 41 G/NMCbatterie sacchetti. Tariffa di carica rapida (1-9 C) è ciclu finu à 1000 volte in u statu di carica. Hè statu trovu chì durante u ciclu di principiu, u prublema di l 'elettrodu pusitivu era assai chjuca, ma à a fine di a vita di a bateria, l'elettrodu pusitivu apparsu cracks evidenti è accumpagnatu da u mecanismu di fatigue, u fallimentu di l'elettrodu pusitivu hà cuminciatu à accelerà. Duranti u ciculu, a struttura principale di l'elettrodu pusitivu resta intacta, ma pò esse osservatu chì i particeddi nantu à a superficia sò ristrutturati significativamente.

Attraversu l'analisi, pò esse truvatu chì ancu à un ritmu assai bassu, una prufundità di carica più alta pruvucarà a capacità di catode à calà. Questu hè principalmente perchè l'alta prufundità di carica face chì u stress generatu à l'internu di e particelle di l'elettrodu pusitivu aumentà, cusì a deformazione chì hè sottumessa hè ancu più grande, risultante in più danni per ciclu.


Tempu di post: 29-novembre-2021